Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresun içme suyu projesi kapsamında önemli bir eşik daha aşıldı. Yıllardır gündemde olan su ihtiyacına yönelik dev yatırımın ilk etabı için ihale süreci tamamlanırken, sahadaki çalışmaların kısa sürede başlaması bekleniyor.
Bulancak’ta Arifli Mahallesi için hayata geçirilen içme suyu projesiyle birlikte yıllardır süren sorunların çözülmesi hedefleniyor. 25 milyon TL’lik yatırımın temel atma töreni geniş katılımla gerçekleştirildi.
AK Parti Giresun Milletvekili ve TBMM KİT Komisyonu Üyesi Ali Temür, Giresun’un 100 yıllık içme suyu ihtiyacını karşılayacak dev projenin onay süreçlerinin tamamlandığını ve iki ay içinde ihaleye çıkacağını açıkladı.
Gazeteci Namık Baltaoğlu ve Doç. Dr. Merve Yıldırım, Aretias TV’de yayınlanan “Hilal’in Penceresi” programında Madenler, Su Projesi ve Eğitim Tartışıldı
4 milyar 600 milyon TL bütçeli dev içme suyu projesi, 2025 yatırım programına alındı. Proje, Giresun ve çevresinin uzun vadeli su sorununu ortadan kaldıracak.
Giresun, Bulancak, Keşap, Dereli ve Duroğlu'nun 100 yıllık içme suyu ihtiyacını karşılayacak olan ’’Giresun İçme Suyu Arıtma Tesisi Projesi” için kritik bir toplantı gerçekleştirildi.