Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresunspor, TFF 2. Lig Kırmızı Grup’un 19. haftasında Çotanak Stadı’nda konuk ettiği Serik Belediyespor’a 4-0 mağlup olarak taraftarlarını üzdü. Konuk ekip, ikinci yarıdaki üstün oyunuyla farklı galibiyete ulaştı.
Giresunspor oyuncularının antrenmanlardaki performansına değinen Teknik Direktör Adil Tozlu, oyuncuların istek ve arzusunun kendilerini umutlandırdığını söyledi.
TFF 2. Lig’de kümede kalma savaşı veren Giresunspor, sezonun ikinci yarısında zorlu bir fikstürle karşı karşıya. Genç oyunculardan oluşan kadrosuyla mücadele eden Çotanaklar, üst sıralardaki güçlü ekiplerle oynayarak ligde tutunmaya çalışıyor.
TFF 2. Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Giresunspor, 2024-2025 sezonunda zorlu bir dönemden geçiyor. İlk yarıda bekleneni veremeyen takım, ikinci yarıya da kötü bir başlangıç yaptı.