Giresun'un önde gelen meslek kuruluşları, kentin Milli Mücadele'deki eşsiz fedakârlıklarının karşılığı olarak İstiklal Madalyası ile ödüllendirilmesi ve "Yiğit Giresun" unvanının verilmesi talebini bir kez daha gündeme taşıdı. Yapılan ortak açıklamada, yüz binlerce imzaya rağmen sürecin ilerlememesinin kamuoyunda hayal kırıklığı yarattığı vurgulandı.