Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresunspor, yeniden yapılanma kararı doğrultusunda altyapı antrenörleri Selahattin Ceylan, Kemal Erkin, Yakup Soydan ve Ahmet İdil ile yollarını ayırdı.
FIFA’nın getirdiği iki dönemlik transfer yasağı nedeniyle zor bir sezon geçirdiklerini belirten Ceylan, genç oyuncularla verdikleri mücadeleyi vurguladı.
Giresunspor, TFF 2. Lig’de geçirdiği zorlu sezonun ardından ligde kalmayı başaramadı ve 20 yıl sonra yeniden 3. Lig’e düşmesi camiada derin bir üzüntüye sebep oldu.
Zorlu bir sezonun ardından beklenen çıkışı bir türlü yakalayamayan Giresunspor, alınan başarısız sonuçlarla ligin bitimine haftalar kala matematiksel olarak küme düşmeyi garantiledi.
Giresunspor’un mevcut teknik direktörü Selahattin Ceylan, yıllardır altyapıya verdiği katkılarla tanınırken, bugün de yeşil-beyazlı camianın geleceğini şekillendirmek için genç oyunculara hem saha içinde hem de saha dışında ağabeylik yapıyor.