Teyyaredüzü’nde asfalt mesaisi başladı

Giresun Belediyesi, yaz sezonuyla birlikte asfalt çalışmalarına hız verdi. Teyyaredüzü Mahallesi’nde başlayan sıcak asfalt serimiyle, altyapı çalışmaları nedeniyle yıpranan yollar modern bir görünüme kavuşturuluyor.

Teyyaredüzü’nde asfalt mesaisi başladı

Giresun Belediyesi, kent genelinde sürdürdüğü üstyapı yatırımları kapsamında asfaltlama çalışmalarına başladı. İlk etapta Teyyaredüzü Mahallesi Şehit Tuğgeneral Bahtiyar Aydın Caddesi’nde başlatılan çalışmalarda, eski asfaltın sökülmesinin ardından sıcak asfalt serimine geçildi.

Belediye ekipleri, çalışmanın kısa sürede tamamlanarak yolun yeniden araç ve yaya trafiğine açılmasını hedefliyor.

BAŞKAN KÖSE ÇALIŞMALARI YERİNDE İNCELEDİ

Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerinin yürüttüğü asfalt serim çalışmalarını yerinde inceleyen Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, teknik ekiplerden bilgi aldı.

Köse, 31,5 milyon liralık asbest boru değişim projesinin ardından bozulan yolların kaliteli asfaltla yenilendiğini belirterek, vatandaşların daha güvenli ve konforlu ulaşım imkanına kavuşması için çalışmaların aralıksız süreceğini ifade etti.

Başkan Köse, Giresun’un ihtiyaç duyulan tüm bölgelerinde asfalt ve üstyapı yatırımlarına devam edeceklerini, kenti daha modern bir yapıya kavuşturmak için ekiplerin sahada yoğun şekilde görev yaptığını söyledi.

VATANDAŞLARDAN MEMNUNİYET

Teyyaredüzü Mahallesi sakinleri ise uzun süredir yenilenmesini bekledikleri yolun modern bir görünüme kavuşmasından memnuniyet duyduklarını dile getirdi.

Mahalle halkı, yapılan çalışma sayesinde hem araç sürücülerinin hem de yayaların daha güvenli ulaşım sağlayacağını belirterek Belediye Başkanı Fuat Köse ile belediye ekiplerine teşekkür etti.

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.