Giresun Ticaret Borsası tarafından yürütülen Giresun Fındık Mamulleri İşbirliği Kümesi Rekabet Gücünün Arttırılması isimli Markalaşma ve Marka Yönetimi konulu eğitim düzenlendi.
Not Grup Bilgisayar Tekstil Turizm İnşaat Gıda İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi unvanlı eğitici kuruluş eğitmeni Özel Oytun Türkoğlu tarafından UR-GE projesi yararlanıcı kuruluş yetkililerine ve diğer katılımcılara; “Marka nedir, marka stratejisi, geliştirme, uygulama, duyular, duygular ve marka ilişkisi, marka iletişimi, marka yönetimi, dijital mecralar ve marka, markanın geliştirilmesi ve pazarlamaya giriş konuları hakkında bilgiler verildi.
Giresun Ticaret Borsası Başkanı Hamza Bölük, “Gerçekleştirilen eğitim faaliyeti kapsamında yararlanıcı şirketlerin markalaşma ve marka yönetimi konusunda farkındalık sahibi olmaları, pazarlamanın temellerini öğrenmeleri, marka ve pazarlama arasındaki ilişkiyi kurabilmeleri ve ileriki dönemlerde gerçekleştirilecek danışmanlık faaliyetlerine hazırlanmaları amaçlanıyor” ifadelerine yer verdi.