Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Fuat Köse: “Afetlere hazırlıkta personel güvenliği her zaman önceliğimiz” dedi.

Giresun Belediyesi, olası afetlere karşı hazırlık kapsamında belediye personeline yönelik kapsamlı bir deprem ve yangın tatbikatı düzenledi. Belediye hizmet binasında gerçekleştirilen tatbikat, gerçek bir acil durumu aratmayacak düzeyde uygulanarak büyük beğeni topladı.
TATBİKATLARLA KRİZE HAZIRLIK
Bulancak Durağı mevkiindeki belediye binasında gerçekleştirilen tatbikatta önce deprem senaryosu uygulandı. Alarmın çalmasıyla birlikte personeller, sarsıntı anında nasıl davranmaları gerektiği, güvenli alanlara nasıl tahliye olunacağı ve sonrasında alınması gereken önlemler konusunda bilgilendirildi.
GAZ KAÇAĞI SENARYOSUYLA YANGIN TATBİKATI
Deprem tatbikatının ardından senaryo gereği yaşanan gaz kaçağıyla başlayan yangın tatbikatı devreye girdi. Alarm sonrası binadaki personel kısa sürede tahliye edilirken, yangın söndürme teknikleri de İtfaiye Müdürlüğü ekiplerince uygulamalı olarak gösterildi.
KURUMSAL İŞ BİRLİĞİYLE BAŞARILI UYGULAMA
Tatbikat, Giresun Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü, Sağlık İşleri Müdürlüğü ve Afet İşleri Müdürlüğü’nün koordinasyonuyla yürütüldü. Programın sonunda İtfaiye Müdürü Musa Pekdemir, personellere yönelik bilgilendirici bir konuşma yaptı.
FUAT KÖSE’DEN TEBRİK VE MESAJ
Tatbikatı başından sonuna izleyen Belediye Başkanı Fuat Köse, uygulamayı başarılı bulduğunu belirterek şu açıklamalarda bulundu:
“Bu tür uygulamalar, personelimizin güvenliğini sağlamak ve afet anında nasıl hareket edileceğini öğretmek açısından hayati önem taşıyor. Giresun Belediyesi olarak çalışanlarımızın sağlığı ve güvenliği önceliğimizdir. Tatbikata katkı sunan tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.”

2