Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Giresun Valisi Mustafa Koç, Jandarma Teşkilatının 187. ve Sahil Güvenlik Komutanlığının 44. kuruluş yıldönümü dolayısıyla iki kurumu ziyaret ederek personelin kuruluş yıl dönümünü kutladı.

Giresun Valisi Mustafa Koç, kuruluş yıldönümü etkinlikleri kapsamında Giresun İl Jandarma Komutanlığı ile Giresun Sahil Güvenlik Karakol Komutanlığını ziyaret etti.
İlk olarak İl Jandarma Komutanlığına giden Vali Koç, İl Jandarma Komutanı Jandarma Kıdemli Albay Nihat Özkök ile bir araya geldi. Ziyarette il genelinde yürütülen güvenlik çalışmaları hakkında bilgi alan Koç, jandarma personelinin vatandaşların huzur ve güvenliği için önemli görevler üstlendiğini vurguladı.

GÜVENLİK ÇALIŞMALARINI DEĞERLENDİRDİ
Vali Koç, Jandarma Teşkilatının 187. kuruluş yıldönümünü kutlayarak görev yapan tüm personele özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Programın devamında Giresun Sahil Güvenlik Karakol Komutanlığını ziyaret eden Koç, burada da yürütülen faaliyetler hakkında bilgi aldı.
DENİZLERDEKİ GÖREVLERİNE VURGU YAPTI
Sahil Güvenlik Komutanlığının deniz güvenliği, arama kurtarma faaliyetleri ve deniz çevresinin korunması gibi alanlarda önemli görevler üstlendiğini belirten Koç, teşkilatın 44. kuruluş yıldönümünü kutladı.
Vali Koç, görevlerini fedakârca yerine getiren tüm sahil güvenlik personeline çalışmalarında başarılar diledi.
2