Başkan Sıbıç: Babamsız ilk Babalar Günü’m

Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, Babalar Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda bu yıl ilk kez babası olmadan Babalar Günü’nü geçirdiğini belirterek duygusal ifadeler kullandı. Sıbıç, babasından aldığı değerlerin hayatına ve hizmet anlayışına yön vermeye devam ettiğini söyledi.

Başkan Sıbıç: Babamsız ilk Babalar Günü’m

Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, Babalar Günü nedeniyle yayımladığı mesajda babaların aile ve toplum hayatındaki önemine dikkat çekti.

Mesajına, “Babamsız ilk Babalar Günü’m” sözleriyle başlayan Sıbıç, baba sevgisinin insan yaşamındaki en güçlü ve en özel duygulardan biri olduğunu ifade etti.

Babaların sadece evlatlarına hayat veren kişiler olmadığını belirten Sıbıç, aynı zamanda yol gösteren, emek veren, güven aşılayan ve yaşam boyunca unutulmayacak izler bırakan değerler olduğunu vurguladı.

BABASINA DUYGUSAL VEDA

Bu yıl Babalar Günü’nün kendisi için ayrı bir anlam taşıdığını dile getiren Sıbıç, babasının yokluğunu derinden hissettiğini belirterek, “Onun yokluğu yüreğimde büyük bir boşluk bıraksa da öğütleri, emeği, sevgisi ve bana kattığı değerler hayatım boyunca yolumu aydınlatmaya devam edecek” ifadelerini kullandı.

Bir babanın evladına bırakabileceği en büyük mirasın dürüstlük, emek, sevgi ve iyi bir isim olduğunu kaydeden Sıbıç, kendisinin de babasından aldığı bu değerleri hem özel yaşamında hem de belediyecilik anlayışında yaşatmaya çalıştığını söyledi.

TÜM BABALARI ANDI

Mesajının sonunda başta kendi babası olmak üzere hayatını kaybeden tüm babaları rahmet, minnet ve özlemle andığını belirten Başkan Sıbıç, evlatları için fedakârlık yapan, ailesine destek olan tüm babaların Babalar Günü’nü kutladı.

Sıbıç, tüm babalara sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yaşam temennisinde bulundu.

 

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.