Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, Babalar Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda bu yıl ilk kez babası olmadan Babalar Günü'nü geçirdiğini belirterek duygusal ifadeler kullandı. Sıbıç, babasından aldığı değerlerin hayatına ve hizmet anlayışına yön vermeye devam ettiğini söyledi.