Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Başkan Eltuğral, yönetim eleştirilerine detaylı açıklamayla karşılık verdi

Giresunspor Başkanı Emin Eltuğral, geçtiğimiz sezon yaşanan sportif başarısızlık ve yönetimin yetersiz kaldığı yönündeki eleştirilere kapsamlı bir yanıt verdi. Zor bir dönemde sorumluluk üstlendiklerini hatırlatan Eltuğral, “Yönetim olarak biz üzerimize düşeni yapmadıysak, daha ne yapmamız bekleniyor?” diyerek kamuoyundaki eleştirilere tepki gösterdi.

“ELİMİZDE SADECE U17 VE U19 OYUNCULARI VARDI”
Başkan Eltuğral, takımı sahaya çıkaracak oyuncu bulmakta bile zorlandıkları bir süreç yaşandığını belirterek, “Elimizde U17 ve U19’dan oluşan belli bir oyuncu grubu vardı. İçeriye bir tane bile yeni oyuncu katma imkânımız yoktu. Transfer tahtası kapalıydı, altyapıdan gelen çocuklarla sezonu tamamladık. Oyuncuların maaşlarını, primlerini, deplasman giderlerini, iaşelerini ve personel maaşlarını ödedik. Takımı her maçta sahaya çıkardık” dedi.
“SAHAYA BİZ Mİ ÇIKALIM?”
Yönetimin görevini yapmadığı eleştirilerine de tepki gösteren Eltuğral, “Peki biz üzerimize düşeni nasıl yapmamış oluyoruz? Daha ne yapabilirdik? Sahaya bizim mi çıkıp oynamamız gerekiyordu? Bu çocukların birçoğu U19’da bile doğru düzgün maç oynamadan A takımda görev aldı. Aralarında 16-17 yaşında olanlar da vardı. Ama bu çocuklar ellerinden geleni yaptı, yeterli değildiler” ifadelerini kullandı.
“U17’Yİ A TAKIMA TAKVİYE İÇİN KAPATTIK”
Oyuncu havuzunun darlığı nedeniyle altyapının bile etkilendiğini belirten Eltuğral, “Yeterli oyuncumuz kalmadığı için U17 takımını kapatmak zorunda kaldık. O çocuklar A takımda görev aldı. Zaman zaman güzel futbol oynadılar ama bunu sonuca yansıtamadılar. Buna rağmen yönetim olarak ne yapmadığımızı merak ediyorum. Her koşulda kulübü ayakta tutmak için elimizden geleni yaptık” dedi.
2