gastronomi

Giresun’da düzenlenen 4. Yeşil Lezzetler Gastronomi Festivali’nde Dereli Meslek Yüksekokulu Aşçılık Programı öğrencileri büyük başarıya imza attı. Karalahana temalı yemek yarışmasında ilk üç sırayı Dereli MYO öğrencileri aldı.
11.06.2026
Slow Food Giresun, 4. Giresun'un Yeşil Lezzetleri Gastronomi Festivali'nde açtığı stantla bölgenin zengin yerel ot kültürünü ziyaretçilerle buluşturdu. Festival boyunca geleneksel tarifler, unutulmaya yüz tutan bitkiler ve geçmişten bugüne taşınan mutfak hafızası büyük ilgi gördü.
09.06.2026
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Giresun’un Yeşil Lezzetleri Gastronomi Festivali kapsamında Ören Beldesi’nde düzenlenen Çay Hasat Şenliği’ne katıldı. Bölgenin önemli tarımsal ürünlerinden çayın tanıtıldığı etkinlik, yoğun ilgi gördü.
08.06.2026
Giresun’un Yeşil Lezzetleri Gastronomi Festivali, binlerce kişinin katılımıyla başladı. Giresun’un asırlık mutfak kültürü, yöresel ürünleri ve gastronomi turizmi potansiyeli festival boyunca düzenlenen etkinliklerle vitrine çıkarıldı.
08.06.2026
Giresun’un yöresel lezzetlerini ve zengin mutfak kültürünü tanıtmayı amaçlayan 4. Giresun’un Yeşil Lezzetleri Gastronomi Festivali, 6-7 Haziran tarihlerinde düzenlenecek. Festival, kortej yürüyüşünden yemek yarışmalarına, şef gösterilerinden çay hasat şenliğine kadar birçok etkinliğe ev sahipliği yapacak.
04.06.2026
Giresun Yeşil Lezzetleri Gastronomi Festivali, 6-7 Haziran tarihlerinde yeniden kapılarını açıyor. Giresun Belediyesi’nin paydaşları arasında yer aldığı festival, kentin yöresel mutfak kültürünü tanıtmak ve lezzet mirasını geniş kitlelerle buluşturmak amacıyla düzenlenecek.
02.06.2026
Giresun’da Türk Mutfağı Haftası kapsamında düzenlenen programda yöresel lezzetler ve coğrafi işaretli ürünler tanıtıldı. Etkinlikte Giresun mutfağının kültürel mirasına dikkat çekildi.
22.05.2026
Giresun’da restorasyonu süren tarihi Necatibey Konağı’nın gastronomi merkezi olarak hizmet vermesi planlanıyor. Vali Mustafa Koç, devam eden çalışmaları yerinde inceledi.
22.05.2026
Giresun Üniversitesi Dereli Meslek Yüksekokulu’nda düzenlenen etkinlikte Türk ve İspanyol öğrenciler aynı mutfakta buluştu. Erasmus programı kapsamında gerçekleştirilen organizasyonda iki ülkenin yöresel lezzetleri tanıtıldı.
20.05.2026
Giresun Üniversitesi Turizm Fakültesi öğrencileri, Bolu Mengen’de düzenlenen VI. Ulusal Aşçılık Kampı’nda gastronomi alanında önemli deneyimler kazandı. Alanında uzman şeflerle bir araya gelen öğrenciler, uygulamalı eğitimlerle mesleki becerilerini geliştirme fırsatı buldu.
06.05.2026
Giresun’da düzenlenen İl Tanıtım ve Geliştirme Kurulu Toplantısı’nda turizm potansiyelini artırmaya yönelik kapsamlı bir yol haritası masaya yatırıldı. Toplantıda, şehrin dijital görünürlüğünden gastronomi projelerine kadar birçok başlıkta kritik kararlar ele alındı.
11.04.2026