içme suyu

Bulancak’ta 11 köyün kullandığı içme suyu kaynağında yaşanan sorunlar tepkilere neden oldu. İl Genel Meclis Üyesi Sefine Henden Peker, vatandaşların temiz ve sağlıklı suya erişiminin öncelikli olması gerektiğini belirterek, içme suyu yatırımlarına ayrılan ödeneğin yetersizliğini eleştirdi.
14.06.2026
Bulancak Belediyesi tarafından Arifli Mahallesi’nde yürütülen içme suyu hattı çalışmasında sona gelindi. Tamamı belediyenin öz kaynaklarıyla gerçekleştirilen yatırımın Temmuz ayı ortasında hizmete alınması planlanıyor.
11.06.2026
Giresun İl Özel İdaresi, Piraziz’de köylerin kesintisiz ve sağlıklı içme suyuna kavuşması için yeni yatırımları hayata geçirdi. İlçede yeni su depoları ve doğal arıtma tesisi devreye alınırken, altyapı çalışmaları aralıksız sürüyor.
11.05.2026
Giresun Belediyesi, şehir genelindeki eski asbest içme suyu hatlarını modern polietilen borularla değiştirmeye başladı. Teyyaredüzü’nde ilk etapta sona yaklaşılırken, Atatürk Lisesi ile G-City arasındaki ikinci etap çalışmaları da resmen başladı.
07.05.2026
AK Parti Giresun Milletvekili Ali Temür’ün açıkladığı dev içme suyu projesinde kritik aşama geçildi. Dereli Kotana mevkiinde gerçekleştirilen programla birlikte Giresun İkisu İçme Suyu Projesi resmen başladı. Proje, şehrin su sorununu kökten çözmeyi hedefliyor.
28.04.2026
Çamoluk’ta içme suyu sorunu, Hacıahmetoğlu köyü Koç Çayı Mahallesi’nde yaklaşık 30 yılın ardından çözüme kavuştu. Giresun İl Özel İdaresi’nin yürüttüğü çalışma, mahallede günlük yaşamı rahatlatan önemli bir adım olarak öne çıktı.
09.04.2026
Giresun’un Keşap ilçesinde hayata geçirilen içme suyu projesiyle 80 hane sağlıklı ve kesintisiz suya erişim sağladı. Devlet-vatandaş iş birliğiyle tamamlanan yatırım, kırsalda yaşam kalitesini artıran önemli adımlardan biri oldu.
07.04.2026
Giresun içme suyu projesi kapsamında önemli bir eşik daha aşıldı. Yıllardır gündemde olan su ihtiyacına yönelik dev yatırımın ilk etabı için ihale süreci tamamlanırken, sahadaki çalışmaların kısa sürede başlaması bekleniyor.
02.04.2026
Bulancak’ta Arifli Mahallesi için hayata geçirilen içme suyu projesiyle birlikte yıllardır süren sorunların çözülmesi hedefleniyor. 25 milyon TL’lik yatırımın temel atma töreni geniş katılımla gerçekleştirildi.
26.03.2026
Giresun’da kırsal altyapı yatırımları kapsamında Çanakçı ilçesine bağlı köylerde içme suyu depoları hizmete sunuldu. İl Özel İdaresi tarafından yapılan yatırım, bölgedeki su sorununa çözüm olmayı hedefliyor.
17.03.2026
Bulancak Belediyesi, halk sağlığının korunması ve güvenli içme suyunun kesintisiz temini amacıyla şehir genelinde yürüttüğü içme suyu analizlerini düzenli olarak sürdürüyor. Çalışmalar, Halk Sağlığı Birimi ile koordinasyon içinde tüm aşamaları kapsayacak şekilde gerçekleştiriliyor.
23.01.2026