Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresun Belediyesi, artan nüfus yoğunluğu ve geleceğe dönük ihtiyaçlar doğrultusunda içme suyu altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını kent genelinde hızlandırdı.
Giresun Belediyesi, küresel iklim değişikliği ve yağışlardaki azalmaya bağlı olası su sıkıntılarına karşı içme suyu sondaj yatırımlarını sürdürüyor. Aksu Havzası’nda yeni bir içme suyu kuyusu için çalışma başlatıldı.
AK Parti Giresun İl Başkanlığı, kentte devam eden ve planlanan yatırımları kamuoyuyla paylaştı. Altyapıdan sağlığa, ulaşımdan sanayiye uzanan projeler için milyarlarca liralık yatırım hedefi masaya yatırıldı.
AK Parti Giresun Milletvekili ve TBMM KİT Komisyonu Üyesi Ali Temür, Giresun’un 100 yıllık içme suyu ihtiyacını karşılayacak dev projenin onay süreçlerinin tamamlandığını ve iki ay içinde ihaleye çıkacağını açıkladı.
Giresun İl Özel İdaresi, köylerin içme suyu sorunlarını çözmeye yönelik çalışmalarını Şebinkarahisar’da da sürdürüyor. İlçedeki köylerde talep edilen içme suyu depoları yenilenerek hizmete alındı.
Giresun Belediyesi, altyapı ve üstyapı hizmetlerine ara vermeden devam ediyor. Şehrin dört bir yanında aynı anda yürütülen çalışmalarla daha yaşanabilir bir Giresun hedefleniyor.
Giresun Belediyesi, altyapıyı güçlendirme hedefiyle şehrin dört bir yanında kesintisiz çalışıyor. Su ve Kanalizasyon İşleri ekipleri, hem bakım-onarım hem de yeni hat kurulumlarıyla hizmet veriyor.
Bulancak Belediyesi, altyapı sözlerini yerine getirmeye devam ediyor. Kızılot ve Saraçlı mahallelerinde içme suyu hattı çalışmaları yeni aşamaya geçti. Başkan Sıbıç: “Su gitmeyen yere su götürüyoruz.”