Giresun’da fındık üretimini tehdit eden kahverengi kokarca zararlısına karşı biyolojik mücadelede yeni bir aşamaya geçildi. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından üretilen samuray arıları doğaya bırakılırken, zararlının popülasyonunun doğal yollarla azaltılması hedefleniyor.