Keşap köylerinde bakım çalışması tamamlandı

Giresun İl Özel İdaresi ekipleri, Keşap ilçesine bağlı köylerde ulaşım güvenliğini artırmak amacıyla köprü korkulukları ve dolmuş duraklarında bakım-onarım çalışması gerçekleştirdi.

Keşap köylerinde bakım çalışması tamamlandı

Giresun İl Özel İdaresi, kırsal bölgelerde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda Keşap ilçesine bağlı köylerde çeşitli bakım ve yenileme çalışmaları yapıldı.

Ekipler tarafından yürütülen saha çalışmaları kapsamında Armutdüzü köyünde bulunan araç köprüsünün korkulukları yenilendi. Yıpranan bölümlerin değiştirilmesiyle köprünün daha güvenli hale getirilmesi sağlandı.

KÖPRÜ VE DURAKLAR YENİLENDİ

Çalışmalar yalnızca köprüyle sınırlı kalmadı. Köylerde vatandaşların yoğun olarak kullandığı dolmuş duraklarında da bakım ve onarım işlemleri gerçekleştirildi.

Yenilenen duraklarla birlikte vatandaşların daha güvenli ve konforlu bir şekilde toplu taşıma hizmetlerinden yararlanması amaçlandı.

ULAŞIM GÜVENLİĞİ ARTIRILIYOR

İl Özel İdaresi yetkilileri, kırsal mahalle ve köylerde ulaşım güvenliğini artırmaya yönelik çalışmaların program dahilinde sürdürüldüğünü belirtti.

Yapılan düzenlemelerle hem sürücülerin hem de yayaların güvenliğinin artırılmasının hedeflendiği ifade edildi.

 

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.