Giresunlu bisikletçiler kürsüyü domine etti

Erzurum’da düzenlenen Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışları’nda mücadele eden Giresunlu sporcular, farklı kategorilerde elde ettikleri derecelerle büyük başarıya imza attı. Yarışlardan çok sayıda madalya ile dönen sporcular, kente gurur yaşattı.

Giresunlu bisikletçiler kürsüyü domine etti

Türkiye Bisiklet Federasyonu’nun 2026 yılı faaliyet programında yer alan 3. Bölge 2. Etap Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışları, 20 Haziran tarihinde Erzurum’da gerçekleştirildi. Yarışlarda Giresun’u temsil eden sporcular, elde ettikleri başarılı sonuçlarla dikkat çekti.

Giresun Gençlik Spor Kulübü ve Giresun Ata Bisiklet Spor Kulübü sporcuları, farklı yaş kategorilerinde kürsüye çıkarak önemli dereceler kazandı.

GİRESUN GENÇLİK SPOR KULÜBÜ DAMGA VURDU

Giresun Gençlik Spor Kulübü sporcuları özellikle kızlar kategorilerinde büyük başarı elde etti.

U13 Kızlar kategorisinde Beyza Nur Kirez birincilik kürsüsüne çıkarken, U15 Kızlar kategorisinde Fatmagül Kutlu altın madalya kazandı. Aynı kategoride Nisa Enzel Kirez ikinci, Emine Eslem Karaca ise üçüncü oldu.

Başarılı sporcular yarışlara Antrenör Soner Çiçekoğlu yönetiminde hazırlandı.

ATA BİSİKLET’TEN İKİ MADALYA

Giresun Ata Bisiklet Spor Kulübü sporcuları da yarışlarda önemli dereceler elde etti.

U13 Erkekler kategorisinde Emir Kaan Turan birinci olarak altın madalyanın sahibi oldu. U17 Erkekler kategorisinde mücadele eden Mehmet Şen ise ikinci olarak gümüş madalya kazandı.

Sporcular yarışlara Antrenör Hasan Demirel eşliğinde katıldı.

Erzurum’daki organizasyonda elde edilen sonuçlar, Giresun’da bisiklet sporunun gelişimini ve altyapı çalışmalarının meyvelerini vermeye başladığını bir kez daha ortaya koydu.

 

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.