aşçılık

Giresun’da düzenlenen 4. Yeşil Lezzetler Gastronomi Festivali’nde Dereli Meslek Yüksekokulu Aşçılık Programı öğrencileri büyük başarıya imza attı. Karalahana temalı yemek yarışmasında ilk üç sırayı Dereli MYO öğrencileri aldı.
11.06.2026
Giresun Üniversitesi Dereli Meslek Yüksekokulu’nda düzenlenen etkinlikte Türk ve İspanyol öğrenciler aynı mutfakta buluştu. Erasmus programı kapsamında gerçekleştirilen organizasyonda iki ülkenin yöresel lezzetleri tanıtıldı.
20.05.2026
Giresun Üniversitesi Turizm Fakültesi öğrencileri, Bolu Mengen’de düzenlenen VI. Ulusal Aşçılık Kampı’nda gastronomi alanında önemli deneyimler kazandı. Alanında uzman şeflerle bir araya gelen öğrenciler, uygulamalı eğitimlerle mesleki becerilerini geliştirme fırsatı buldu.
06.05.2026
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından düzenlenen Uluslararası Gastronomi ve Aşçılık Yarışması’nda Giresun’u temsil eden okullar önemli dereceler elde etti.
14.01.2026
Giresunlu aşçılardan Gastroantalya’da büyük başarı
25.11.2024