İskenderAksoy

Giresun İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından yapılan kalite değerlendirmelerinde başarılı bulunan üç acil sağlık hizmetleri istasyonu teşekkür belgesiyle ödüllendirildi. Törende sağlık çalışanlarının özverili çalışmaları takdir edildi.
23.06.2026
AK Parti Giresun İl Başkanı Mete Bahadır Yılmaz, Milletvekili Nazım Elmas ve İl Sağlık Müdürü Dr. İskender Aksoy, Öz Sağlık-İş Sendikası yöneticileriyle bir araya gelerek sağlık çalışanlarının taleplerini dinledi.
25.05.2026
Giresun’da düzenlenen Organ ve Doku Nakli İl Koordinasyon Toplantısı’nda, organ bağışı süreçleri, beyin ölümü tespiti ve donör bakımı gibi kritik başlıklar ele alındı. Toplantıda kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi hedeflendi.
20.05.2026
Giresun’da Sağlıklı Hayat Merkezleri (SHM) ile yürütülen çalışmalar dikkat çekiyor. İl Sağlık Müdürü İskender Aksoy’un bir yılda verdiği 25 kilo, sistemin etkisini gözler önüne sererken vatandaşlara da güçlü bir mesaj veriyor.
11.04.2026
Sağlık Bakanlığı’nda düzenlenen yatırım programı toplantısında Giresun’un sağlık yatırımları ele alındı. İl Sağlık Müdürü İskender Aksoy ve beraberindeki heyet, 2026 yılı projeleri için Ankara’da temaslarda bulundu.
14.02.2026
Giresun İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda düzenlenen Yenidoğan Canlandırma Programı NRP Uygulayıcı Eğitimi başladı. Üç gün sürecek eğitime il genelinden 50 sağlık çalışanı katılıyor.
13.02.2026
Giresun Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde, Cumhuriyet’in 102. yılı ile hastanenin kuruluşunun 5. yıldönümü büyük bir gurur ve birlik havası içinde kutlandı. Etkinlikte Cumhuriyet heyecanı ile sağlık emekçilerinin başarı dolu beş yılı aynı sahnede buluştu.
04.11.2025
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu başkanlığında 24-26 Ekim tarihleri arasında İzmir’in Urla ilçesinde düzenlenen “İl Sağlık Müdürleri Toplantısı”, 81 ilin sağlık müdürleri ve bakanlık bürokratlarının katılımıyla gerçekleştirildi.
28.10.2025
Giresun İl Sağlık Müdürlüğü koordinesinde, Alucra İlçe Devlet Hastanesi’nde uzman hekimler tarafından geniş kapsamlı poliklinik hizmeti verildi.
21.10.2025
Giresun’da sağlık personellerine yönelik “Çocuklarda İleri Yaşam Desteği Eğitimi” düzenlendi.
11.10.2025
Giresun Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 1–7 Ekim Emzirme Haftası kapsamında anlamlı bir farkındalık etkinliği düzenledi.
08.10.2025