Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresun İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından yapılan kalite değerlendirmelerinde başarılı bulunan üç acil sağlık hizmetleri istasyonu teşekkür belgesiyle ödüllendirildi. Törende sağlık çalışanlarının özverili çalışmaları takdir edildi.
AK Parti Giresun İl Başkanı Mete Bahadır Yılmaz, Milletvekili Nazım Elmas ve İl Sağlık Müdürü Dr. İskender Aksoy, Öz Sağlık-İş Sendikası yöneticileriyle bir araya gelerek sağlık çalışanlarının taleplerini dinledi.
Giresun’da düzenlenen Organ ve Doku Nakli İl Koordinasyon Toplantısı’nda, organ bağışı süreçleri, beyin ölümü tespiti ve donör bakımı gibi kritik başlıklar ele alındı. Toplantıda kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi hedeflendi.
Giresun’da Sağlıklı Hayat Merkezleri (SHM) ile yürütülen çalışmalar dikkat çekiyor. İl Sağlık Müdürü İskender Aksoy’un bir yılda verdiği 25 kilo, sistemin etkisini gözler önüne sererken vatandaşlara da güçlü bir mesaj veriyor.
Sağlık Bakanlığı’nda düzenlenen yatırım programı toplantısında Giresun’un sağlık yatırımları ele alındı. İl Sağlık Müdürü İskender Aksoy ve beraberindeki heyet, 2026 yılı projeleri için Ankara’da temaslarda bulundu.
Giresun İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda düzenlenen Yenidoğan Canlandırma Programı NRP Uygulayıcı Eğitimi başladı. Üç gün sürecek eğitime il genelinden 50 sağlık çalışanı katılıyor.
Giresun Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde, Cumhuriyet’in 102. yılı ile hastanenin kuruluşunun 5. yıldönümü büyük bir gurur ve birlik havası içinde kutlandı. Etkinlikte Cumhuriyet heyecanı ile sağlık emekçilerinin başarı dolu beş yılı aynı sahnede buluştu.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu başkanlığında 24-26 Ekim tarihleri arasında İzmir’in Urla ilçesinde düzenlenen “İl Sağlık Müdürleri Toplantısı”, 81 ilin sağlık müdürleri ve bakanlık bürokratlarının katılımıyla gerçekleştirildi.
Giresun Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 1–7 Ekim Emzirme Haftası kapsamında anlamlı bir farkındalık etkinliği düzenledi.