Bayram programına Giresun Belediyesi’ne bağlı mezbaha tesislerinde başlayan Fuat Köse, kurban kesim işlemlerini gerçekleştiren vatandaşlarla bir araya geldi. Vatandaşlara ücretsiz hizmet verilen mezbahada çalışan personelle de görüşen Köse, özverili çalışmalarından dolayı çalışanlara teşekkür etti. Başkan Köse yaptığı açıklamada, bayramın ilk gününde hem vatandaşlarla hem de belediye personeliyle bir araya gelmenin...