Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresun Valisi Mustafa Koç, Piraziz ilçesinde gerçekleştirdiği ziyaretlerde kamu yatırımlarını yerinde inceledi, esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi. Program kapsamında kaymakamlık, belediye ve gazi ailesi ziyaret edildi.
Giresun Valisi Mustafa Koç, Ramazan ayının ikinci gününde Şeyhkeramettin Mahallesi’nde ekmek ustası Harun Kara ve ailesinin iftar sofrasına konuk oldu. Ramazan’ın manevi atmosferinde gerçekleşen ziyaret, sıcak ve samimi görüntülere sahne oldu.
Giresun Valisi Mustafa Koç ve eşi Neslihan Gül Koç, Ramazan ayının ilk gününde düzenlenen “Şehit Yakınlarımız ve Gazilerimizle Büyük Aile Sofrası” programında 270 şehit yakını ve gaziyle bir araya geldi. Program, 81 ilde eş zamanlı olarak gerçekleştirildi.
Giresun Adası’nda tamamlanan çevre düzenleme çalışmalarını yerinde inceleyen Vali Mustafa Koç, turizm sezonu öncesi adanın eksiksiz şekilde ziyarete hazır tutulması talimatını verdi. Ören Yeri statüsündeki ada, modern altyapısıyla yeni sezona hazırlanıyor.
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından düzenlenen Genç Nida Hafızlık Yarışması lise kategorisi il finalinde dereceye giren Giresunlu öğrenciler, Valilikte düzenlenen törenle ödüllendirildi. Başarılı genç hafızlar, bölge finalleri öncesi moral depoladı.
Vali Mustafa Koç, 11 Şubat 112 Günü’nde Acil Çağrı Merkezi personelini makamında kabul ederek, 7 gün 24 saat görev yapan ekiplere teşekkür etti ve 112 hattının doğru kullanımının hayati önem taşıdığını vurguladı.
Mustafa Koç’a yönelik hayırlı olsun ziyaretleri kapsamında, Valilik İçişleri Birim Müdürleri Valilik Makamı’nda iki grup halinde kabul edildi. Gerçekleştirilen ziyaretlerde, yeni görev dönemine ilişkin iyi dilekler iletildi.
Valiler Kararnamesi ile Giresun Valiliğine atanan Mustafa Koç, görev yaptığı Ağrı’da düzenlenen törenle kentten ayrıldı. Koç, veda mesajında Ağrı’ya duyduğu bağlılığı ve hemşehrilerine iyi dileklerini dile getirdi.
Cumhurbaşkanlığı tarafından yayımlanan yeni Valiler Kararnamesi ile Giresun Valiliği’nde görev değişimi yaşandı. Resmî Gazete’de yer alan karar, şehirde yönetim nöbetinin el değiştirdiğini ortaya koydu.