mutfak

Giresun’un Yeşil Lezzetleri Gastronomi Festivali, binlerce kişinin katılımıyla başladı. Giresun’un asırlık mutfak kültürü, yöresel ürünleri ve gastronomi turizmi potansiyeli festival boyunca düzenlenen etkinliklerle vitrine çıkarıldı.
08.06.2026
Giresun Yeşil Lezzetleri Gastronomi Festivali, 6-7 Haziran tarihlerinde yeniden kapılarını açıyor. Giresun Belediyesi’nin paydaşları arasında yer aldığı festival, kentin yöresel mutfak kültürünü tanıtmak ve lezzet mirasını geniş kitlelerle buluşturmak amacıyla düzenlenecek.
02.06.2026
Giresun’da restorasyonu süren tarihi Necatibey Konağı’nın gastronomi merkezi olarak hizmet vermesi planlanıyor. Vali Mustafa Koç, devam eden çalışmaları yerinde inceledi.
22.05.2026
Giresun Üniversitesi Dereli Meslek Yüksekokulu’nda düzenlenen etkinlikte Türk ve İspanyol öğrenciler aynı mutfakta buluştu. Erasmus programı kapsamında gerçekleştirilen organizasyonda iki ülkenin yöresel lezzetleri tanıtıldı.
20.05.2026
Giresun Turizm Tanıtma Platformu tarafından bu yıl 3’üncüsü düzenlenen “Giresun’un Yeşil Lezzetleri Gastronomi Festivali”ne katılan CHP Giresun Milletvekili Elvan Işık Gezmiş, Giresun mutfağının sadece yöre halkı için değil, tüm dünya için tanıtılmaya değer bir hazine olduğunu vurguladı.
26.05.2025
Ordu mutfağı coğrafi işaret rekoru kırarken, Giresun’da hâlâ sessizlik hâkim
03.04.2025
Giresun Merkez Akcalı Köyü Kültür ve Dayanışma Derneği tarafından Elma Sirkesi Yarışması düzenlendi. Giresun’da bir ilk olan yarışmaya 34 kişi katılarak, en güzel Elma Sirkesini yapmak için yarıştı.
03.07.2023