Başkan Sıbıç şampiyon güreşçileri ağırladı: Hedef Kırkpınar’da altın kemer

Bulancak, son dönemde güreş branşında elde ettiği üstün başarılarla adından söz ettiriyor. Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, Türkiye genelindeki müsabakalarda dereceye giren başarılı sporcuları makamında kabul ederek onurlandırdı.

Başkan Sıbıç şampiyon güreşçileri ağırladı: Hedef Kırkpınar’da altın kemer

2026 yılı Türkiye Güreş Federasyonu, Okul Sporları ve Geleneksel Güreşler Federasyonu faaliyet takviminde yer alan bölge müsabakalarında kürsüyü kimseye bırakmayan şampiyon güreşçiler; Cem Guguk, Emin Batu Akkaya, Ahmet Mahmut Bulut ve Mustafa Şardağ, Belediye Başkanı Necmi Sıbıç’ın konuğu oldu. Başkan Sıbıç, sporcuların kazandığı başarıların sadece ilçeleri için değil, bölge sporu için de büyük bir gurur kaynağı olduğunu vurguladı.

ER MEYDANINDA İLK KEZ BULANCAK İMZASI

Ziyaretin en dikkat çeken gündem maddelerinden biri, ilçenin güreş tarihinde bir ilk olan Kırkpınar başarısı oldu. 2025 yılında CW Enerji Türkiye Yağlı Güreş Ligi’nde topladıkları yüksek puanlarla, Türk yağlı güreşinin zirvesi kabul edilen 665. Tarihi Edirne Kırkpınar Yağlı Güreşleri’ne davet edilen Cem Guguk ve Emin Batu Akkaya, tarihi er meydanına çıkmaya hazırlanıyor. 3-5 Temmuz 2026 tarihleri arasında düzenlenecek bu dev organizasyonda ilçelerini temsil edecek olan genç pehlivanlar, çalışmalarını büyük bir titizlikle sürdürüyor.

BAŞKAN SIBIÇ’TAN TAM DESTEK

Sporcuları ve bu başarıların mimarı olan antrenör Ömer Faruk Sipahi’yi tebrik eden Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, gençlerin disiplinli çalışmalarının meyvelerini topladığını belirtti. Sıbıç, “Sporcularımız, Bulancak’ın adını Türkiye’nin en köklü spor geleneğinde zirveye taşıyarak bizleri gururlandırdı. Onların elde ettiği bu başarılar, ilçemizdeki diğer gençlerimiz için de büyük bir ilham kaynağı olacaktır. Bulancak Belediyesi olarak, her zaman spora ve sporcuya olan desteğimizi kararlılıkla sürdüreceğiz” dedi.

KIRKPINAR HEYECANI BAŞLADI

Antrenör Ömer Faruk Sipahi ise Başkan Sıbıç’ın verdiği desteğin genç sporcular üzerindeki motivasyonunu artırdığını ifade ederek, Kırkpınar’da hedeflerinin ilçeyi en iyi şekilde temsil etmek olduğunu vurguladı. Bulancak Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü çatısı altında yetişen bu genç yeteneklerin, er meydanındaki mücadeleleri şimdiden ilçede büyük bir heyecanla bekleniyor. Kırkpınar’a giden yolda azimle çalışan sporcular, Giresun ve Bulancak’ı tarihte ilk kez temsil etmenin sorumluluğunu taşıdıklarını belirterek, Edirne’den büyük başarılarla dönmeyi hedeflediklerini ifade etti.

 

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.