Giresun Bilim ve Sanat Merkezi Sınıf Öğretmeni Elif Yılmaz, “Atasözlerinin Öğretiminde Pandomim Tekniğinin Etkisi” sunumunu yaptı.
Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından 2-4 Mayıs tarihleri arasında “Türkçe Öğretiminde İyi Uygulamalar Konferansı” gerçekleştirildi.
Konferansa 2500’ün üzerinde öğretmen iyi uygulama olarak düşündükleri projelerle başvuru yaptı. Başvurular arasından Cumhuriyetimizin 100. yılına ithafen 100 iyi uygulama seçildi.
Giresun Bilim ve Sanat Merkezi Sınıf Öğretmeni Elif Yılmaz, “Atasözlerinin Öğretiminde Pandomim Tekniğinin Etkisi” adlı çalışması iyi uygulama olarak 100 iyi uygulama arasında yer aldı. Üç gün süren konferansta Elif Yılmaz, “Atasözlerinin Öğretiminde Pandomim Tekniğinin Etkisi” sunumunu başarıyla gerçekleştirdi. Konferansta dil eğitiminde İletişimsel Dil Etkinlikleri ve Stratejileri, Materyal Geliştirme ve Değerlendirme, Ölçme ve Değerlendirme, Dijital Öğrenme ve Teknolojiler ile Öğrenen Özerkliği temaları yer aldı.
Bu konferans kapsamında MEB bünyesinde görev yapan öğretmenler ile Türkçe öğretimine yönelik özgün ve etkili uygulamaların tespit edilmesi, yaygınlaştırılması, güncel, teknolojik ilerlemelere uygun olarak üretilen sınıf içi eğitim içeriklerinin belirlenmesi amaçlandı.
Böylelikle ülkemizin birçok yerinde, yenilikçi çözümler üreten, Türkçe öğretimini daha iyi bir şekilde icra etmek için gayret gösteren, teknolojik gelişmelere açık öğretmenlerin, öğrencilerin, uygulamaların fark edilmesi sağlanacak.